Ajankohtaista

AMEF 2018 – 5. Lääketieteen Koulutuksen yhdistyksen tiedeseminaari järjestetään 21.–22.3.2018 Kuopiossa! Tervetuloa tapaamaan muita kouluttajalääkäreitä ja -hammaslääkäreitä. Koulutuksen ohella pääsemme kokeilemaan maailman suurinta savusaunaa iltatilaisuudessa Jätkänkämpällä!

Ilmoittaudu 11.3.18 mennessä: https://my.surveypal.com/AMEF-2018

Seminaari on maksuton LKY:n jäsenille. Jäsenhakemuksen (jäsenmaksu 20 €) voi täyttää yhdistyksen nettisivuilla: https://www.laaketieteenkoulutuksenyhdistys.fi/jaseneksi-liittyminen/

Abstraktien jätön dl on 19.2.18! Suomen- tai englanninkielinen esityksen tiivistelmä lähetetään osoitteeseen kirsimarja.metsavainio@kuh.fi. Abstraktiohje löytyy uusimmasta jäsenkirjeestä (12.1.18), johon on linkki sivun alalaidassa.

Yhdistyksen vuosikokous pidetään AMEF:n yhteydessä to 22.3.18 klo 11 Kuopiossa (luentosali MS 302, Medistudia, Itä-Suomen yliopisto). Kaikki yhdistyksen jäsenet ovat lämpimästi tervetulleita kokoukseen! Vuosikokouksen esityslista, toimintakertomus 2017 ja toimintasuunnitelma 2018 löytyvät tämän sivun alalaidasta.